Jon Larsen blir ny kundeansvarlig for Vestland-regionen hos Canon Norge

Jon Larsen web header.jpg

Canon Norge er glade for å meddele at Jon Larsen vil trå inn i rollen som Kundeansvarlig for grafiske kunder i Vestland-regionen. Med 17 års erfaring hos Canon, hvor han de siste 3,5 årene har hatt ansvaret for Canons grafiske kunder i Vestfold/Telemark og Agder (til Kristiansand), tar han nå også på seg ansvaret for å betjene Canons grafiske kunder i region Vest (Stavanger/Bergen).

Jon Larsen overtar rollen etter Terje Eriksen, som etter 16 år som Business Developer og Account Manager i Professional Print teamet hos Canon, nå går over i pensjonisttilværelsen.

Country Manager for Professional & Commercial Print i Canon Norge, Thomas Robert, ser frem til en ny fase med Jon Larsen som ansvarlig for grafiske kunder i region Vestland. Samtidig ønsker han også å uttrykke sin takknemlighet for Terje Eriksens bidrag gjennom årene.

- "Med sin ekspertise innenfor den grafiske bransjen og en solid forståelse av markedets behov, har vi full tiltro til at Jon vil fortsette å levere førsteklasses tjenester som øker kundenes effektivitet og lønnsomhet," sier Thomas Robert. "Samtidig vil jeg takke Terje Eriksen for hans betydelige innsats for Canon gjennom mange år. Med sine 44 år i bransjen har han opparbeidet seg mange gode kunderelasjoner og venner over hele landet, som jeg vet kommer til å savne han," legger Roberts til.

Jon Larsen, ny Account Ansvarlig VT & Vest i Canon gleder seg til å ta fatt på nye utfordringer.

- Når Terje nå går over i pensjonisttilværelsen, tar jeg med glede over kontakten med våre kunder i denne regionen, som er en naturlig utvidelse av mitt tidligere ansvarsområde. Mine andre oppgaver er nå delegert til en nyansatt i Tønsberg. Jeg ser frem til å tilbringe mer tid hos våre grafiske kunder i vest, og å utforske nye relasjoner i denne spennende bransjen. Jeg streber stadig etter forbedring, effektivitet og bærekraft i alt jeg gjør. Med Canons anerkjente produkter og tjenester, samt min personlige nysgjerrighet og entusiasme for bransjen, er jeg trygg på at kundene vil føle seg ivaretatt i fremtiden, sier Jon Larsen.