Canon Ascent Programme
Støtte for forretningsutvikling som hjelper deg med å se nye muligheter og utfordre bedriftens status quo nå og i fremtiden
Vi presenterer Canon Ascent Programme
Hils på mentorene våre
Mentorhjelpen vår som er tilgjengelig via Canon Ascent Programme, gir deg tilgang til en bransjespesialist når du trenger det – fra ett enkeltstående møte eller økter etter behov til jevnlige møter, enten ansikt til ansikt eller eksternt.
Jacky Hobson
Jacky har 30 års erfaring innenfor markedsføring – hovedsakelig fra trykkeribransjen, utvikling av markedsføringsstrategier, planer og taktikk for å støtte kundenes forretningsplaner.
Jo Lloyd
Jo har uvurderlig kompetanse innenfor trykkeribransjen – blant annet salg, administrasjon, atferdsopplæring og teamarbeid.
Marian Stefani
Marian har lang erfaring med forretningsplanlegging, med spesialkompetanse innenfor en rekke emner – blant annet grafisk design, arbeidsflyt, forretningsutvikling og forretningsstrategi for digital trykking.
Richard Mayer
Richards kjernekompetanse er kundeinnsikt, planlegging av markedsføring, markedsføringskommunikasjon og merkevarens betydning.
Ole-Bengt Moe
Ole-Bengt har omfattende kompetanse innenfor forretningsutvikling – blant annet salgsledelse, prosesser, forretningsutvikling og administrasjon.
Gi rådgivning
Ha den rette samtalen, hver gang
Viktigheten av å planlegge kundesamtalene og bruke effektive, anerkjente teknikker for å sikre at du får en grundig oversikt over hver kundes situasjon.
Lytter du ordentlig? Eller venter du bare på din tur til å snakke?
Hvordan gjenkjenne de «opplærte» teknikkene som forhindrer aktiv lytting og en strategi som er utformet for å hjelpe deg med å endre adferd.
Ti måter å gi merverdi til kundene på
Viktige måter å hjelpe deg med å endre oppfatning om at trykksaker er en standard handelsvare til at det er et viktig element i en markedsføringskampanjer.
Vær kunnskapsrik
Ingen hendelser er isolerte
Når en kunde ber om et tilbud, kan det ligge flere muligheter i det enn du tror. Gå dypere for å finne ut hvordan du kan hjelpe dem med å lykkes, samtidig som du maksimerer salgsverdien.
Ti måter å forbedre bedriften og den personlige ytelsen på
Ideer for kontinuerlig forbedring, fra et profesjonelt og personlig synspunkt, og for ikke å la daglige oppgaver være til hinder for læring og utvikling.
Tenk som en kunde
Utforske hvordan kunder handler i dagens «alltid på»-verden, hvordan trykksaksprodusenter kan tilpasse seg kundenes kjøpsprosess, og verdien av kundeprofiler for å oppnå dette.
Vær annerledes
En ny tilnærming for bedre resultater
Unngå å falle i de samme gamle fellene når du prøver å finne ny forretning. Måter å analysere klienten og prospektbasen på og bygge opp en salgsstrategi for å revitalisere resultatene dine.
Risiko oppstår når du ikke vet hva du gjør
Vi presenterer hvordan effektive risikoanalyser og planleggingsmodeller for scenarioer kan passe inn i forretningsplanen din og hjelpe deg med å finne ut hvordan du skal utvikle virksomheten videre.
Vær ansvarlig
Dataanalyse for markedsførere
Hvordan kan trykksaksprodusenter hjelpe, forstå og vinne en større del av budsjettet til markedsføreren når dataanalyser blir stadig viktigere?
Trykking med smart tilkobling
Oppdag hvordan de siste nyskapningene for trykking utfyller de digitale kanalene, gir innsikt og forbedrer markedsførerens nødvendige avkastning på investeringen
Hvorfor verdien av kundevarigheten er en effektiv måling
Forstå hvordan verdien av kundevarigheten hjelper deg med å kanalisere markedsføringen effektivt og kontakte kunder som maksimerer lønnsomheten.
Vær kreativ
Finjuster presentasjonen din for kundene
Krystallklar kommunikasjon hindrer forvirring, fremhever den kreative tilnærmingen og bidrar til å fastsette stillingen din som en pålitelig partner.
Måter å inspirere på ved hjelp av din ekspertise og erfaring
Det har aldri vært viktigere å underbygge ferdighetene dine og erfaringen din, og disse «vise vs. fortelle»-taktikkene kartlegger hvordan trykksaksprodusenter kan inspirere og lære opp kundene sine.
Vær proaktiv
Viktigheten av kartlegging – lokalisering
Utforske betydningen av en sømløs reise fra prospektet til klienten ved å utforme nyttige og praktiske tips for å hjelpe trykksaksprodusenter til å gjøre det til en realitet.
Hvorfor håndtering av kunderelasjoner er så viktig
Hva menes egentlig med håndtering av kunderelasjoner, og hvordan kan du bygge systemer og prosesser som hjelper både deg og kundene dine?
Identifisere kundens ønsker og behov
Praktiske og lett oppnåelige ideer for å hjelpe deg med å forstå kundene dine bedre, og tilfredsstille behovene deres som et resultat av dette.
Vær digital
Hvordan personalisering gir bedre resultater og høyere avkastning på investeringen
Hvordan avansert og datadreven personalisering setter i gang interesse, iverksetter svar og beveger en kunde forsiktig videre på reisen til salg.
Hvordan digitale applikasjoner gir kundene merverdi
Trykksaksprodusenter har nå et vell av teknologier som kan hjelpe dem med å redusere kostnader og feil, forbedre behandlingstiden og levere målbare kampanjer og avkastning til kundene.
Vær fleksibel
Strømlinjeforme kundereisen
Viktigheten av automatisering for fremtidens trykksaksprodusenter og hvordan og hvor det kan bli mest effektivt i bedriften.
Andre løsninger
Digitale produksjonsmaskiner
Utskriftsløsninger for store volumer som passer perfekt for interne eller kommersielle miljøer
Programvare for bedrifter
Programvareløsninger som endrer måten du gjør forretninger på
Enkeltarkmaskiner
Pålitelige og svært effektive kommersielle skrivere som passer perfekt for interne trykkerier.
Rullbaserte skrivere
Omfattende utskriftsløsninger for bøker, aviser, direktereklame med mer
Programvare for arbeidsflyt
Få fart på produktiviteten, reduser kostnadene og lever innen de mest krevende tidsfrister med vårt utvalg av arbeidsflytløsninger.