Kostnadsbesparelser
Eliminer behovet for kostbar IT-infrastruktur eller dyre spesialressurser.
Behandling av kundekommunikasjon (CCM) på nett handler om mer enn bare å forbedre dokumentproduksjonen, det innebærer et skritt mot å oppnå en kundesentrert og kostnadsbesparende tilnærming med fullt samsvar for å forbedre kundeopplevelsen.
Integrering av prosesser og kanalstyring kan åpne opp en ny dialog for forretningskommunikasjonen. Gå til en fullstendig administrert, skybasert tjeneste, og bruk Canons unike CCM-kundeprogram.
Behandlingen strømlinjeformes ved å forberede kommunikasjon for ønsket leveringstype fra de mottatte kundedatafilene.
Klargjorte filer kan leveres tilbake til kunden for videre behandling og/eller levering til sluttbrukerklienten.
Bruk mer tid på å konsentrere deg om kjernevirksomheten ved å sette ut produksjon og levering av utskrift og e-post til eksperter fra Canon.
Fullstendig formatert kommunikasjon går ut til sluttbrukerklienter via e-post, med sporing for å samle rapporter om e-poster som kommer i retur.
Sikre at all kommunikasjon kommer gjennom, med levering av utskriftsklare filer hvis e-poster kommer i retur eller mislykkes etter flere forsøk.
Canon administrerer de mottatte dataene som deretter behandles, formateres i et kommunikasjonsformat og plasseres sikkert i skyen.
Våre ansatte er svært dyktige på å gjøre data om til personlig, målrettet og kompatibel kommunikasjon.
Sikker ekstern tilgang gir en CCM-løsning som ikke krevere kostbare lisenser eller interne spesialister.
– Markus Stricker, administrerende direktør, MSPNye systemer, for eksempel Canons kommunikasjonsplattform, er uunnværlige når det gjelder å beholde eksisterende kunder og skaffe nye.
Utforsk nye måter å engasjere kundene på ved å bruke våre digitale kommunikasjonsløsninger.