En skreddersydd tjeneste
Dokumentbehandling skreddersydd til dine behov ved hjelp av Canons felles servicesentre.
Maksimer den strategiske, økonomiske, operasjonelle og intellektuelle verdien av viktige bedriftsdokumenter for å bedre bedriftens resultater.
Administrasjon av dokumentlivssyklusen er mer enn bare dokumentadministrasjonsstøtte. Fra opprettelse til arkivering bruker vi avansert teknologi, prosesser og eksperter for å sikre fullt samsvar med sikkerhets- og forskriftskrav. Samtidig henter vi ut så mye verdi som mulig for å bidra til resultater og vekst for bedriften – gjennom hele levetiden til dokumentene.
Sikre konsekvent oppretting eller skanning av dokumenter og inndata fra dokumentlivssyklusen starter for å strømlinjeforme behandlingen.
Bruk etablert dokumentdistribusjon til mottakere, skrivere, systemer for dokument- og innholdsbehandling samt til fysiske og digitale dokumenter.
Lagre dokumenter på en sikker måte med godkjent pålogging som gjør det enkelt å søke, vise, revidere, spore, versjonskontrollere og endre dokumentasjon.
Sikre papirer og elektroniske dokumenter ved å arkivere dem for senere bruk, eller ødelegg dem når levetiden er omme.
Sikre enkel tilgang til dokumenter og bilder gjennom bedriftens eksisterende lokale programmer samtidig som du overholder sikkerhetskravene.
Dokumenter behandles ved det av Canons felles servicesentre som er optimalt for dine behov.
Våre erfarne og flerspråklige operatører snakker ditt språk og leverer en uovertruffen tjeneste.
Alle behandlede data samsvarer med europeiske forskrifter takket være sikker ekstern tilgang.
Øk effektiviteten med automatisert administrasjon av fysiske og digitale inndata.
Forbedre de ansattes produktivitet ved å outsource kostbare, arbeidskrevende oppgaver.
Få kontroll over utskriftsbehovene med interne og eksterne produksjonstjenester.