Våre bedriftstjenester
Smart
uniFLOW Online – skriv ut hvor du vil
Med uniFLOW Online trenger du ikke tenke på hvilken skriver du skal hente dokumentet ditt fra. Alle skriverne er koblet sammen og dokument ditt kan hentes på alle skrivere. Utskriftene kan sendes fra PC, mobil eller nettbrett.
Automatisk rapportering om feilsituasjoner
Canon-enhetene vil registrere at noe er galt, og melde ifra til vårt serviceapparat. Canon vil respondere og utbedre feilen så snart som mulig.
Preventiv service
For å sikre minimal nedetid og minimere risikoen for fremtidige problemer tilbyr vi en forebyggende service som kan bidra til å øke oppetiden på utstyret. En av våre erfarne spesialister vil besøke din bedrift eller lokasjon med avtalt frekvens for å nøye gjennomgå alle dine skrivere. Ved å investere i vår preventive service tar vi tar hånd om dine utskriftsbehov, slik at du kan fokusere på det som er viktigst for din virksomhet.
SMART Service (integrert service)
Dersom uhellet er ute og en av dine skrivere trenger service vil vi samtidig kunne sjekke om det er andre slitedeler som burde byttes på den aktuelle eller andre skrivere i nærheten. Alt for at skriverne skal ha minimalt med nedetid, og vi sparer miljøet mot unødvendige reiser.
Landsdekkende serviceapparat
Vi har kunder spedt over hele Norge, og vi leverer vår service i hele landet. Vi har tilgang på over 100 dedikerte teknikere som alltid gjør sitt beste for å hjelpe deg, der du er.
Sikkert
Alltid oppdatert sikkerhet
Våre sikkerhetstjenester sørger for at skriveren din er sikret gjennom hele levetiden. Den blir beskyttet av våre herdningstjenester før leveranse, vi holder skriveren oppdatert i hele avtaleperioden, og vil slette alle dine data når den tas i retur. Alt til en forutsigbar månedlig pris.
uniFLOW Online
Dersom du også har uniFLOW Online vil dine utskrifter aldri komme på avveie. Tjenesten sørger for at utskriftene starter etter at du har indentifisert deg på skriveren. Slik er du sikker på at ingen sensitiv informasjon kommer på avveie.
Enkelt
Analyse og valg
Ved kjøp av skriver hos oss vil du få veiledning i hva du trenger basert på dine behov og ønsker.
Tonerleveranser
Med våre tonerleveranser trenger du ikke lenger bekymre deg for å bestille toner. Skriveren tar seg av det for deg. Den er i stand til å forutse hvor mange dager det er igjen før toneren går tom. Når en av patronene begynner å nærme seg tom, vil skriveren automatisk sende en bestilling til oss, og du vil motta en ny toner raskt og enkelt på ønsket adresse. I tillegg sjekker skriveren også om det er lang tid igjen før de andre patronene går tom, og legger til eventuelle farger som nærmer seg slutten. Dette sparer deg verdifull tid og reduserer unødvendig frakt, noe som er både praktisk og miljøvennlig.
Forutsigbarhet med fast pris
Våre tjenester leveres til en fast pris i måneden. Vi tilbyr også muligheten til å få en samlet faktura som inkluderer både skriverleie og servicekostnader. Dette gjør det enkelt for deg å administrere utskriftsbehovet på en sømløs måte. Ved å kombinere alle kostnadene i én faktura, reduserer vi byrden med håndtering av flere regninger og gir deg en oversiktlig løsning. Vi setter pris på enkelhet, og vår samlede fakturering er designet for å gjøre utskriftsprosessen så praktisk og problemfri som mulig for din virksomhet.
Fornyelse og retur
Dersom du er fornøyd med din avtale med oss vil den forlenges automatisk ett år av gangen, og når du en gang ønsker å bytte til ny skriver tar vi den gamle i retur når vi setter ut den nye. Ingen overgangsproblemer for deg
Leveranse – Plug & Play
Vi tilbyr Plug & Play leveranser i hele landet. Vi ber om litt informasjon om nettverket ditt og forsikrer oss om at skriveren blir klargjort tilpasset dine behov. Transportøren vår vil da frakte, bære og installere skriveren hos deg, uten at du trenger å gjøre noe. Enklere blir det ikke.