Bevar kundene
Ved å lage bedre, mer tilpasset kommunikasjon
Forbedre virksomheten din ved å snakke til kundene på en mer effektiv måte.
Dagens forbrukere forventer at bedriftene skal kunne gi dem informasjonen de ønsker, når de ønsker det, levert til enheten de velger.
Ved å lage bedre, mer tilpasset kommunikasjon
Ved å bruke mer konsekvent levering av meldinger på tvers av kanalene
Ved å få bedriften til å opprette kundeinnhold i stedet for IT
Ved å integrere data fra eldre systemer
Kundebehandling og -kommunikasjon: en ny tilnærming
Denne løsningen har forbedret produktiviteten vår og forbedret kommunikasjonen med kundene våre.
Alan Watson
Relationship Manager, Aegon UK
Det internasjonale forsikringsselskapet Aegon ønsket å forbedre hvordan de kommuniserte med kundebasen sin på to millioner i Storbritannia. Bedriften ønsket å forberede seg for overgangen fra papirformat til digitalt format og redusere kostnadene ved å outsource, mens datasikkerheten og sporingsegenskapene skulle forbedres.
Vi hjalp Aegon med å utvikle et nymoderne e-postbehandlingssystem for utgående og inngående e-post med automatisert dokumentarbeidsflyt og elektronisk lagring. Dette førte til et strømlinjeformet dokumentbehandlingssystem som var plassert i et nytt, spesiallaget eksternt anlegg styrt av Canon.
Løsningen vår for outsourcet kundekommunikasjon førte til 50 % raskere e-postbehandling og 25 % kostnadsreduksjon. Løsningen forbedret også utskrifts- og datakontrollen, i tillegg til å hjelpe med Aegons overgang fra papirformat til digitalt format og gjøre det mulig for bedriften å oppnå samsvar med forskrifter.
Post i papirformat eller digitalt format
Fra flere kilder
Tilpasset ved å bruke dokumentdata
Basert på tilpassede dokumentmaler
Leveringssystem på tvers av flere kanaler
For enkel henting og revisjon
Arbeid raskere, reduser kostnadene, og lever bedre kundeservice ved å behandle post raskere og mer effektivt
Øk produktiviteten, og reduser feil ved å automatisere søknads- og ansettelsesprosessen