Create and Send

En brukervennlig applikasjon som forenkler oppretting og distribusjon av ad hoc utgående brev og dokumentasjon, enten fysisk eller digitalt, fra hvor som helst i verden.
a person looking at their phone and computer

Administrer forretningskommunikasjon på en enkel måte

Canons Create and Send bidrar til å gjøre det enklere med hybridarbeid, og støtter organisasjonen din uansett hvor langt du har kommet på reisen mot en digital omstilling.

Denne løsningen gjør det mulig for bedrifter å opprette ad-hoc-kommunikasjon via et brukervennlig verktøy for innsending på Internett, før de sender dem fysisk eller digitalt til kunder, fra hvor som helst.

Fordelene ved Create and Send

Create and Send automatiserer de manuelle prosessene med å lage brev og dokumenter, inkludert konvertering av brev og dokumenter til forhåndsdefinerte maler som samsvarer med varemerker og regler. Når de er godkjent, kan brukerne sende kommunikasjon digitalt til kundene ved hjelp av dashbordets samarbeidsfunksjoner.

Du kan også sende dokumenter og brev via programmet Create and Send til et sentralt utskriftsrom eller en leverandør av utskriftstjenester for å skrive ut og sende fysisk.

Forbedret kundeopplevelse

Oppnå konsekvent merking av ad hoc-kommunikasjon, enten på vanlig eller digital utskrift.

Reduserte kostnader

Ved å fjerne behovet for å bruke forhåndstrykte ark og gjennom konsolidering av post kan man dra nytte av portorabatter.

Forbedre samarbeid og mobilitet

Opprett og send fra hvor som helst i verden, med godkjenningsruting om nødvendig.

Økt produktivitet

Automatisering fjerner manuelle prosesser, slik at ansatte kan fokusere på hovedoppgavene sine.

Styrke GDPR og sikkerheten

Hjelper til med å ivareta data- og informasjonssikkerhet og overholde lovpålagte krav.

Relatert programvare

Utforsk andre programvareløsninger som kan hjelpe deg med å øke produktiviteten, effektiviteten og sikkerheten og få fart på den digitale omstillingen din.

Automatisering av dokumentproduksjon

Automatiser og sentraliser produksjonen av forretningskritiske dokumenter på tvers av flere kanaler.

Kundekommunikasjon og automatisering av dokumentproduksjon

Ta kontroll over reklame- og transaksjonskommunikasjon.

Dokumentkomposisjon og levering

Digital omstilling av fakturaer, kontoutskrifter og personlig kommunikasjon.

Utforsk digitale omstillingstjenester

Ta den digitale omstillingen til nye høyder, uansett hvor du jobber fra.
UTFORSK TILKNYTTEDE TJENESTER
et bilde som representerer digital transformasjon

Finn ut mer

Omstilling av driften: Rask tilpasning til den nye normen

Finn ut hvordan du kan gjennomføre effektive, transparente og kompatible forretningsprosesser.

Finn ut mer om hvordan bedriften din kan dra nytte av våre løsninger for kundekommunikasjon