Streamline the entire goods delivery process, from picking, packing and shipping to validating proof of delivery.

Ferdigstille ordre

Effektiviser hele vareleveringsprosessen – fra henting av varer, pakking og sending til å få leveringen bekreftet.

I dagens marked forventer kundene at varene leveres raskt, nøyaktig og til rett tid.

Det å bli holdt tilbake av et ineffektivt ordrebehandlingssystem som er utsatt for feil, kan derfor ha an alvorlig negativ innvirkning på bedriften.

Fordelene med våre løsninger for ferdigstilling av ordre

Benefits Benefits

Mindre manuell ordrebehandling

Med automatiserte arbeidsflyter sparer du tid og unngår leveringsfeil

Benefits Benefits

Reduser tid til fakturering

Få raskere leveringsbekreftelse med elektronisk signatur på mobil

Benefits Benefits

Forbedre kundeservice

Mer effektiv teknologi gir lavere kostnader, færre feil og færre forsinkelser

Benefits Benefits

Øk sikkerhet og samsvar

Digitale systemer lagrer signaturer og filer sikkert

En oppskrift for raskere og smartere varelevering

“We now have a more standardised setup that is cheaper, easier to maintain and more flexible.”
Nå har vi et mer standardisert oppsett som er billigere, enklere å vedlikeholde og mer fleksibelt.

Friedrich Staller

Administrerende direktør i GEV

Utfordringen

GEV, den østerrikske leverandøren av kjøkkenutstyr, ville behandle fakturaer og følgesedler raskere for å nå målet sitt om å levere samme dag for 97 % av bestillingene. Selskapet var på utkikk etter en digital løsning som ville øke hastigheten på de papirbaserte arbeidsflytene deres og gi dem bedre kontroll over og innsyn i prosessene.

“We now have a more standardised setup that is cheaper, easier to maintain and more flexible.”
We developed a tailor-made Order Fulfilment solution, dovetailing Canon’s Document Management platform.

Løsningen

Vi har utviklet en skreddersydd løsning for oppfylling av ordrer ved å kombinere Canons plattform for dokumentadministrasjon med GEVs ESP-system for å digitalisere all ordredokumentasjon og automatisk arkivere og merke den for rask og enkel gjenfinning.

Fordeler

Løsningen vår ga raskere levering ved å hjelpe ansatte med å finne følgesedler raskere, og ved å kutte faktureringstiden ved bruk av e-signering. I tillegg til å forbedre dokumentsikkerheten og -synligheten ga systemet også en bedre kundeopplevelse takket være tydeligere og redigerbare ordremaler.

Our solution sped up fulfilment by helping staff find delivery notes faster

Gi bedriften din et løft ved å behandle ordrer raskere og mer effektivt.


SNAKK MED OSS

Slik fungerer det

Øk omsetningen ved å behandle ordre raskere og smartere.

Relaterte løsninger