Virksomhetssøk

En intern søkemotor for din virksomhet
Last ned brosjyre
Virksomhetssøk
Analyser viser at mange medarbeidere bruker betydelig tid på å finne dokumenter og informasjon som de trenger, i tillegg til at de produserer dokumenter som i stor grad allerede finnes.
God evne til å finne og gjenbruke virksomhetens eksisterende informasjon blir stadig viktigere for produktiviteten og konkurranseevnen.

Virksomhetssøk gir tilgang til den virksomhetskritiske informasjonen

Informasjonen er både hjertet og hjernen til virksomheten. Til tross for dette går i snitt 20% av tiden på en arbeidsplass til å lete etter eksisterende informasjon. Legger man til tiden som brukes på å opprette nye dokumenter som allerede eksisterer, men ikke blir funnet, går prosentandelen opp ytterligere.
De fleste organisasjoner har ikke løsninger for å håndtere og gjenfinne den virksomhetskritiske informasjonen. Dette på bekostning av arbeidstakers produktivitet, kvalitet, beslutninger og tilfredshet på arbeidsplassen.
Virksomhetssøk fra Ayfie gir alle ansatte muligheten til å enkelt finne all relevant informasjon. Den interne søkemotoren indekserer all informasjon på tvers av fagsystemer og siloer, og gjør virksomhetens informasjon til et konkurransefortrinn i stedet for et hinder.

Søkemotor

Forskjellen på søkemotorer er store. Basert på algoritmer vil du enten få opp et søkeresultat basert på relevant innhold, eller en liste med alt som inneholder ditt søkeord. 
 
Med en av de beste relevanslogaritmene i markedet, skiller virksomhetssøk fra Ayfie seg ut fra konkurrentene. I stedet for å basere seg på søkeord eller sql søk, mapper programmet opp søk i forhold til relevans for brukeren. 

Brukeropplevelse

Ayfie gir en annen brukeropplevelse, ved å enkelt la søkeren finne inngangspunktet for søk, bruke søkemotoren, sette pris på søket og finne verdifull informasjon og innsikt gjennom søket. 
 
Integrer søkemotoren i dine eksisterende applikasjoner, bruk den som en standard søkeportal, eller skreddersy din interne søkeopplevelse. 

Enkelhet i alle ledd

Enkel installasjon og integrasjon gjør at du raskt kommer i gang med din nye interne søkemotor. Start indekseringen og benytt deg av behagelige dashboard som til enhver tid holder deg oppdatert.
 
Et tiltalende og brukervennlig grensesnitt optimaliserer søkeresultatene.

Finn ut mer

4 steg som bør tas på veien mot økt effektivitet

Hva påvirker effektiviteten til en ansatt? Forskning belyser mange ulike faktorer som vil være med på å påvirke vår produktivitet i løpet av en arbeidsdag. Det fysiske arbeidsmiljøet og kontorlandskap, personlighetene som er lokalisert rundt oss, forventningspress, listen er lang.

Derfor blir det viktigere for kommuner å ha et system for intelligent virksomhetssøk

Når vi møter norske kommuner er behovene deres stort sett lik behovene til andre virksomheter når det kommer til dokumenthåndtering og virksomhetssøk. Likevel er det enkelte behov som er spesielt synlige i kommunal sektor.

Fem grunner til at dine ansatte får en bedre hverdag med virksomhetssøk

I de aller fleste bransjer er det i dag et stort fokus på effektivisering av arbeidsprosesser. Det viktigste man kan gjøre, er å arbeide smart og effektivt. Da vil man redusere unødvendig ressursbruk, og frigjøre ansatte til å fokusere mer av arbeidsdagen sin på verdiskapende arbeidsoppgaver

Ønsker du mer informasjon om våre tjenester?