Penger tilbake 4000 kr
GO BEYOND THE REDLINE
Kjøp hvilket som helst av de utvalgte kampanjeproduktene og ta din fotografering til et nytt nivå. Registrer produktet innenfor kampanjeperioden og få opptil 4000 kr tilbakebetalt.
PUSH YOUR PHOTOGRAPHY FURTHER
Kjøp et produkt som er med i Canon Redline Challenge-kampanjen og ta din fotografering til et helt nytt nivå. Du kan få opptil 4000 kr i tilbakebetaling. Kampanjeperioden er 1.4.-30.6.2021.
Kampanjeprodukter
Penger tilbage 2500 kr
EOS R6
Penger tilbage 2500 kr
EOS R6 + RF 24-105mm F4-7.1 IS STM
Penger tilbage 2500 kr
RF 50mm F1.2L USM
Penger tilbage 2500 kr
RF 85mm F1.2L USM
Penger tilbage 1300 kr
RF 24-105mm F4L IS USM
Penger tilbage 2500 kr
RF 28-70mm F2L USM
Penger tilbage 2500 kr
RF 15-35mm F2.8L IS USM
Penger tilbage 2500 kr
RF 24-70mm F2.8L IS USM
Penger tilbage 2500 kr
RF 70-200mm f/2.8L IS USM
Penger tilbage 2500 kr
RF 100-500mm F4.5-7.1 L IS USM
Vanlige spørsmål
Betaling:
Vi tar sikte på å utstede en bankoverføring innen 28 dager etter mottak av et gyldig tilbakebetalingskrav med medfølgende dokumentasjon. Når kravet er godkjent, mottar du en e-post som bekrefter at du ikke trenger ytterligere dokumentasjon, og kravet blir behandlet innen 28 dager. Du kan kontrollere kravet ditt her når som helst, med kravsporingsfunksjonen vår, ved hjelp av kravreferansenummeret ditt (nummeret øverst til høyre i bekreftelsen du fikk tilsendt på e-post da du sendte inn kravet).
- Du kan kontrollere statusen på kravet ditt her ved å angi kravreferansenummeret ditt (nummeret øverst til høyre i bekreftelsen du fikk tilsendt på e-post da du sendte inn kravet).
- Hvis du vil ha mer detaljert informasjon, eller hvis det er et problem med kravet ditt, kan du klikke her og bruke de personlige påloggingsopplysningene dine som ble sendt til deg tidligere via e-post da vi mottok kravet.
Tilbakebetalinger utføres av leverandøren vår, og betalinger refereres alltid til som «Canon». Se etter denne referansen i bankkontoen din.
Vi overfører det nøyaktige tilbakebetalingsbeløpet i lokal valuta, og vi prøver å bruke lokale banker der det er mulig, for å unngå mottakerkostnader. Canon kan imidlertid ikke holdes ansvarlig for ekstra kostnader som kreves av banken din, og du må kontakte dem selv hvis dette skjer.
Når kravet er godkjent, ordner vi tilbakebetalingen, og du mottar en e-post med informasjon om at pengene er på kontoen din. Du kan kontrollere statusen på kravet ditt her ved å angi kravreferansenummeret ditt.
Canons tilbakebetalinger kan bare gjøres via bankoverføring fra banken vår til det personlige bankkontonummeret du oppga ved registrering.
Du er ene og alene ansvarlig for å betale eventuelle skatter som kreves etter loven. Canon kan ikke gi råd om eventuelle prosedyrer for tilbakebetaling av skatt. Ta kontakt med dine lokale skattemyndigheter for råd.
TILBAKEBETALINGSPROSESS:
Du kan bare laste opp JPG-, TIF- og PDF-filer, og filen skal ikke være større enn 4 MB.
Hvis du vil ha mer informasjon om hvordan du gjør dette, kan du se videoen om opplasting av dokumenter, som du finner på registreringsskjemaet for kampanjen.
Du kan ikke søke om tilbakebetaling via post – kampanjen er kun på Internett.
Du kan når som helst oppdatere bankkontoinformasjonen din her ved å bruke påloggingsdetaljene du har mottatt på e-post.
Hvis det er nært opptil utbetalingsdatoen din, bør du ta kontakt med Sales Promotion per e-post, cashback@claim-lookup.com, eller per telefon, +47 23 50 01 43 for å informere oss.
Ja. Ta vare på ordrebekreftelsen du har (som gjelder for datoene for kampanjeperioden), og send den sammen med fakturaen når du fyller ut søknaden om tilbakebetaling. Vi tillater en overgangsperiode på én måned etter siste kjøpsdato, slik at du får sendt inn dokumentene.
Du kan dessverre bare søke på kampanjen hvis produktet ble kjøpt i tidsrommet som er oppgitt i vilkårene og betingelsene.
I butikk: Canon krever en kopi av kvitteringen som viser kjøpsdato, produktnavn og forhandler. På Internett: Canon krever en kopi av kvitteringen (ikke ordrebekreftelse eller forsendelsesmelding). Kvitteringen må vise kjøpsdatoen, produktnavnet og forhandleren.
I korthet inkluderer begrensningene følgende:
1. Produkter som ikke er en del av kampanjen – se en fullstendig liste over kampanjeprodukter her
2. Produkter som er kjøpt utenfor kampanjeperioden eller utenfor kampanjeområdet
3. Brukte, renoverte eller reparerte produkter, eller produkter som er forfalsket eller krenker åndsverksrettighetene til selskaper i Canon-gruppen på noen som helst måte (herunder «parallelle/grå produkter», som er ekte Canon-produkter som blir solgt utenfor det beregnede markedet til redusert pris). Klikk her for å få mer informasjon.
4. Produkter som er kjøpt utenfor EU.
5. Produkter som er kjøpt fra Amazon, eBay eller andre tredjepartsforhandlere.
Fullstendige begrensninger beskrives i vilkårene.
Med dette menes hvordan du opprinnelig kjøpte produktet.
Gå til denne linken for å se hvor serienummeret befinner seg på ditt produkt / dine produkter. Serienummeret er ikke det samme som EAN-/strekkoden. Du finner serienummeret på kamerahuset til produktet ditt.
FEILSØKING:
Det kan være av en av flere grunner:
- Bruk påloggingsinformasjonen som vi sendte til deg via e-post da du sendte inn kravet. Hvis du ikke har mottatt e-postmeldingen, kan du se i søppelpostmappen.
- Påloggingsinformasjonen skiller mellom store og små bokstaver, så du må sørge for at du skriver den inn nøyaktig (med store/små bokstaver).
- Hvis du har glemt passordet, kan du tilbakestille passordet ditt her
Se delen vår om forhandlere her