Hvordan kan vi hjelpe deg?
Vi er her for å hjelpe deg med å svare på spørsmål, løse problemer og sende inn måleravlesninger.
Hvordan kan vi hjelpe deg?
Velg et alternativ nedenfor for å få hjelpen du leter etter.
Kontakt oss
La oss starte med å identifisere produktet
Kontraktspørsmål
Angi produktet i boksen nedenfor for å starte en kontaktforespørsel.
Fakturaspørsmål
Angi produktet i boksen nedenfor for å starte en fakturaforespørsel.
Spørsmålet ditt
Bruk skjemaet nedenfor til å spisse inn hva forespørselen din gjelder
Takk
Vi er glade for å kunne hjelpe deg
Hvis du trenger mer hjelp, kan du velge det relevante alternativet nedenfor.
Kontakt oss
Mandag–fredag
09:00 - 17:00
Samtalekostnaden vil variere avhengig av hvilken telefonavtale du har. For eksakt pris, sjekk med den lokale telefonleverandøren du benytter.
Det er til god hjelp for oss hvis du har følgende informasjon klar:
- Riktig produktnavn
- Serienummeret til enheten (hvordan du finner serienummeret)
- Operativsystemet som er installert på datamaskinen (hvordan du identifiserer operativsystemet)
- Referansenummeret for tidligere kontakt med kundestøtten vår
Kontakt oss
- Riktig produktnavn
- Serienummeret til enheten (hvordan du finner serienummeret)
- Operativsystemet som er installert på datamaskinen ( slik identifiserer du operativsystemet )
- Referansenummeret for tidligere kontakt med kundestøtten vår
Takk
Meldingen din er sendt til Canon Services & Support.
Vi tar sikte på å svare på meldingen din innen de neste 1-2 standard arbeidstimene*, men i de travleste periodene kan det ta litt lengre tid å svare.
Det kan hende noen Internett-leverandører blokkerer svar i den tro at de er uønsket e-post. Vi ber om at du sjekker søppelpostmappene dine for svar.
*Unntatt helger og offentlige høytidsdager