Leveringssituasjon av toner

Work professional strengthening security and compliance
  • Vi setter pris på at du fortsetter å bruke Canon-produkter.

    På grunn av den pågående globale mangelen på microchip mangel opplever Canon for tiden utfordringer med å anskaffe enkelte elektroniske komponenter som brukes i vårt forbruksmateriell til flere av våre multifunksjonsskrivere. Disse komponentene utfører blant annet oppgaver som å registrere tonernivået på vår skriverne.

    For å forsikre at du får gleden av en kontinuerlig og driftssikker forsyning av forbruksvarer, har vi valgt å levere forbruksvarer uten chip inntil den normale forsyningen gjenopptas.

    Det har ingen negativ innvirkning på utskriftskvaliteten å bruke tonerkassetter uten elektroniske komponenter, men noen tilleggsfunksjoner, som for eksempel automatisk registrering av tonernivåer, kan bli påvirket.

    Berørte produkter er tonerkasseter kun for enkelte modeller av multifunksjonsskrivere i imageRUNNER ADVANCE- og imageRUNNER-serien (MFP). Blekkpatroner for blekkskrivere og tonerkassetter for laserskrivere berøres ikke.

  • For følgende modeller må du følge instruksjonene nedenfor hvis det vises en feilmelding etter at du har satt inn tonerflasken:

    imageRUNNER 2625i/2630i/2645i
    imageRUNNER ADVANCE 4525i/4535i/4545i/4551i, II og III
    imageRUNNER ADVANCE DX 4725i/4735i/4745i/4751i
    imageRUNNER ADVANCE DX 6000i
    imageRUNNER ADVANCE C255i/C355i/C355iF/C256i/356i
    imageRUNNER ADVANCE C256i/356i II og III
    imageRUNNER ADVANCE DX C257i/C357i
    imageRUNNER C3125i
    imageRUNNER C3226i
    imageRUNNER ADVANCE C3520i/3525i/3530i, II og III
    imageRUNNER ADVANCE DX C3720i/3725i/3730i
    imageRUNNER ADVANCE DX C3822i/3826i/3830i/3835i
    imageRUNNER ADVANCE C5535i/5540i/5550i/5560i, II og III
    imageRUNNER ADVANCE DX C5735i/5740i/5750i/5760i

    Følgende skjermbilde kan vises ved bruk av toner som ikke inkluderer de elektriske komponentene.
    Trykk på [Close] (Lukk) for å fortsette utskriften.


    Interim_Toner_Screenshot_1

    Tonernivåene som vises på maskinen, er kanskje ikke riktige, og de kan plutselig endres fra 100 % til 0 %.

    Når 0 % vises, må du bytte til en ny tonerflaske.


    Interim_Toner_Screenshot_2




    For følgende modeller må du følge instruksjonene nedenfor hvis det vises en feilmelding etter at du har satt inn tonerflasken:

    imageRUNNER C1325iF/1335iF
    imageRUNNER C3025i
    imageRUNNER ADVANCE C250i/350i/C351iF
    imageRUNNER ADVANCE C3320i/3325i/3330i

    Følgende skjermbilde kan vises ved bruk av toner som ikke inkluderer de elektriske komponentene.
    Trykk på [I Agree] (Jeg godtar) for å fortsette utskriften.

    Ikke trykk på [Cancel] (Avbryt). Har du imidlertid allerede trykket på den, følger du trinnene nedenfor:

    1. Ta tonerflasken ut av maskinen
    2. Sett tonerflasken tilbake i maskinen
    3. Trykk på [I Agree] (Jeg godtar) for å fortsette utskriften

    Interim_Toner_Screenshot_3

    Tonernivåene som vises på maskinen, er kanskje ikke riktige, og de kan plutselig endres fra OK til Tom.
    Når Tom vises, må du bytte til en ny tonerflaske.


    Interim_Toner_Screenshot_4




    For følgende modeller må du følge instruksjonene nedenfor hvis det vises en feilmelding etter at du har satt inn tonerflasken:

    imageRUNNER 1435i/1435iF

    Følgende skjermbilde kan vises ved bruk av toner som ikke inkluderer de elektriske komponentene.
    Trykk på [OK] for å fortsette utskriften.


    Interim_Toner_Screenshot_5

    Ikke trykk på [Stopp]. Har du imidlertid allerede trykket på den, følger du trinnene nedenfor:

    1. Ta tonerflasken ut av maskinen
    2. Sett tonerflasken tilbake i maskinen
    3. Trykk på [OK] for å fortsette utskriften

    Tonernivåene som vises på maskinen, er kanskje ikke riktige, og de kan plutselig endres fra OK til Ingen.
    Når Ingen vises, må du bytte til en ny tonerflaske.


    Interim_Toner_Screenshot_6

Du kan også ha interesse av ...

Undersøkelse