Den nye selvbetjeningsportalen vår er nå tilgjengelig

Nye, forbedrede funksjoner inkluderer veiledet selvhjelp for vanlige problemer, digital sakssporing og samhandling med agenter, e-postvarsler som holder deg informert om fremdriften, og muligheten til å legge inn forespørsler om forbruksmateriell.

OPPRETT EN KONTO
Netaphor
Canon Camera

Gjør livet enklere

Med Canons selvbetjeningsportal kan du gjøre dette:
 
  • Opprette en støtteforespørsel og spore statusen dens på nett
  • Sende inn målerstand
  • Be om flytting eller fjerning av produktet
  • Vise og oppdatere kontoen og produktinformasjon
  • Sende inn spørsmål om kontoen

Fordeler

  • Service som er skreddersydd behovene dine

    Tilgang 24/7 gjør det mulig å feilsøke vanlige problemer, sende en forespørsel eller bestille forbruksmateriell. I tillegg har du muligheten til å spore statusen til eventuelle problemer eller forespørsler som er opprettet, og muligheten til å motta e-postoppdateringer.

  • Det har aldri vært enklere å sende inn målerstand

    Med Canons selvbetjeningsportal kan du sende inn målerstanden din når som helst – uten å måtte ringe eller sende oss en e-post. Når du sender inn målerstanden på nett, kan du se de siste avlesningene dine samt datoene de ble sendt inn.

  • All informasjonen på ett sted

    Med Canons selvbetjeningsportal få du øyeblikkelig tilgang til kontoopplysninger og produktinformasjon. Du kan også sende inn og spore kontoforespørsler.

Vanlige spørsmål

Ta en titt på noen nyttige spørsmål og svar om selvbetjeningsportalen og kontoen din.

Informasjon om selvbetjeningsportalen

  • Selvbetjeningsportalen er et sikkert og brukervennlig verktøy for å administrere Canon-produkter og tilgjengelige tjenester. 
    Det gir 24/7-tilgang til kontoen din, feilsøkingsinformasjon og alle henvendelsene du har sendt inn.

  • Den nye portalen kan gi raskere løsningstider hvis det oppstår et problem, takket være forbedret veiledet selvhjelp og direkte overføring av saker til riktig avdeling. 
    Du kan spore statusen til alle sakene dine og ha direkte kontakt med kundeserviceagentene våre. 
    Du kan enkelt sende inn måleravlesninger og bestille forbruksmateriell til maskinene dine ved hjelp av raske og enkle skjemaer.

  • Canon kan se den samme informasjon som deg, men de har også tilgang til ekstra informasjon om din forespørselshistorikk, betalingshistorikk og kredittstatus slik at de kan hjelpe deg på best mulig måte. 
    Portalen synkroniseres også med ulike Canon-systemer for å sikre at all informasjon holdes oppdatert og tilgjengelig for alle nødvendige parter i den grad det er nødvendig for å gi deg best mulig støtte. 

  • Selvbetjeningportalen, kundeservice/kontaktsentersystem og eksterne verktøy for informasjonsdeling granskes og godkjennes av Canons IKT-sikkerhetsteam og oppfyller de nødvendige bransjestandardene for datasamsvar og databeskyttelse. Det finnes sikkerhetsregler for databehandling mellom Canon og Canons leverandører, som igjen har sine egne strenge sikkerhetsregler og kvalitetssikringsprosedyrer for hvordan databeskyttelse skal håndteres.

  • Edge, Firefox og Chrome støttes alle sammen, men vi anbefaler å bruke Chrome.

  • Forespørsler blir behandlet innenfor vanlig åpningstid, og forespørsler som sendes inn utenfor denne tiden, behandles neste arbeidsdag. Canon forsøker alltid å svare på forespørsler (og om nødvendig møte opp personlig og fikse dem) innenfor kundens avtalte responstid.

Kontospørsmål

  • Du kan opprette to typer roller i portalen: 
     
    Kundeadministrator: Administratoren er det viktigste kontaktpunktet i en organisasjon for administrasjon av produkter og tjenester fra Canon. Administratoren kan se alle Canon-produktene som er tilordnet sin konto, og de kan delegere ansvarsområdene sine til andre brukere som også kan bli tildelt en rolle som administrator. 
     
    Kunde: Kunden er en som har fått ansvaret for å ta seg av serviceaktivitetene til et produkt, for eksempel å opprette saker eller registrere måleravlesninger. Kunden kan bare se produkter som er blitt tilordnet kunden. I motsetning til kundeadministratoren kan ikke kunden opprette andre brukere, delegere ansvarsområder eller være det første kontaktpunktet for kommunikasjon fra Canon.

  • Kundeadministratoren for selvbetjeningsportalen bør være det viktigste kontaktpunktet i organisasjonen for administrasjon av produkter og tjenester fra Canon.

  • Selvbetjeningsportalens kunde er noen i organisasjonen som har fått ansvaret av administratoren(e) for å ta seg av serviceaktivitetene for et produkt (som å legge inn forespørsler, sende inn måleravlesninger og oppdatere produktplasseringen).

  • Du må oppgi en e-postadresse for å registrere deg på selvbetjeningsportalen, bruke funksjonene på den og motta viktig informasjon om kontooppdateringer fra Canon. Hvis du ikke ønsker å oppgi denne informasjonen, må du fortsette å legge inn forespørsler per telefon på våre vanlige telefonnumre.

  • Ta kontakt med din lokale kundeservice som kan hjelpe deg med dette.

  • Ta kontakt med din lokale kundeservice som kan hjelpe deg med dette.

  • Ta kontakt med din lokale kundeservice som kan hjelpe deg med dette.

  • Pass på at måleravlesningen overholder disse instruksjonene før du sender den inn:

    1. Måleravlesningen kan ikke være mindre enn den forrige.

    2. Du kan bare registrere måleravlesninger én gang per dag

    Hvis du fortsatt har problemer, kan du kontakte din lokale kundeservice, som kan hjelpe deg med dette.

    Alle godkjente måleravlesninger vises i målehistorikken neste gang du logger deg på selvbetjeningsportalen.

Konto

Hvis du allerede har en konto, må du logge på, eller hvis du er interessert i portalen vår, kan du registrere deg for å opprette en konto.
Undersøkelse