Hvordan kan vi hjelpe deg?
Vi kan hjelpe deg med å svare på spørsmål, løse problemer og peke deg i riktig retning hvis du trenger en reparasjon.
Hvordan kan vi hjelpe deg?
Velg et alternativ nedenfor for å få hjelpen du leter etter.
Kontroller statusen på et tilbakebetalingskrav
Vi gjenkjenner ikke dette kravnummeret.
Kontroller at kravnummeret du har angitt, er riktig. Hvis du vil ha ytterligere informasjon, kan du kontakte oss per e-post på cashback@claim-lookup.com eller per telefon på +47 23 50 01 43.
Klikk nedenfor for å se gjennom profilen din og oppdatere opplysningene dine:
Informasjon om garantien
Forhandlere
Bedriftskonto
En bedriftskonto er åpen for alle enkeltpersoner som er registrert som en bedrift, eller for et selskap som bruker Canon-utstyr.
Avtal en reparasjon
Problem med at skriver slår seg av
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
Dette oppstod fordi de berørte skriverne får tilgang til en tredjepartsserver via Internett når skriveren slås på. 30. mai og i dagene etter økte mengden av data som ble returnert fra tredjepartsserveren.
Skriveren kunne ikke behandle den økte datamengden og slo seg derfor av umiddelbart etter at den ble slått på. Avhengig av modellen slo skriveren seg av og på igjen gjentatte ganger.
7. juni 2022 ble mengden data som returneres av tredjepartsserveren, endret til en mengde den berørte skriveren kan behandle. Som et resultat av dette slås de berørte skriverne nå på og fungerer som de skal.
Fastvaren med den rettede databehandlingskontrollen er lansert som en forberedelse til fremtidige endringer i Internett-miljøet.
Det anbefales at skriverens fastvare oppdateres til den nyeste versjonen.
Skriverens fastvare kan oppdateres via nettverket ved hjelp av selve enheten, eller ved hjelp av Updater-verktøyet som kan lastes ned fra fastvarefanen for produktet. Velg en av metodene for å oppdatere fastvaren for produktet nedenfor.
Kontakt oss
La oss starte med å identifisere produktet
Avtal en reparasjon
Angi produktet i boksen nedenfor for å starte en reparasjonsforespørsel.
Merk: Hvis du representerer en bedrift, må du ha en aktiv bedriftskonto for å kunne sende inn en service- eller reparasjonsforespørsel til Canon.
Avtal service
Finn ut mer om tjenestene vi tilbyr, og velg deretter produktet ditt nedenfor for å starte serviceforespørselen. Tjenestene er bare tilgjengelige for utvalgte kameraer, objektiver og videoprodukter.
Merk: Hvis du representerer en bedrift, må du ha en aktiv bedriftskonto for å kunne sende inn en service- eller reparasjonsforespørsel til Canon.
Vedlikehold
Hold utstyret i topp stand med et utvalg av vedlikeholdspakker, inkludert rengjøring, kontroll og justeringer.
Oppgraderinger
Forbedre ytelse til utvalgte EOS-, Cinema EOS- og XA-/XF-kameraer fra Canon for å fange inn mer spennende historier.
PIXMA Print Plan
La oss starte med å identifisere produktet
Skriverfeilkoder
La oss starte med å identifisere produktet
Kamerafeilkoder
La oss starte med å identifisere produktet
Canon-butikk
La oss starte med å identifisere produktet
Spørsmålet ditt
Bruk skjemaet nedenfor til å spisse inn hva forespørselen din gjelder
Canon-butikk
Velg fra alternativene nedenfor for å spisse inn hva forespørselen din gjelder
Takk
Vi er glade for å kunne hjelpe deg
Hvis du trenger mer hjelp, kan du velge det relevante alternativet nedenfor.
Kontakt oss
Mandag–fredag
09:00 - 17:00
Samtalekostnaden vil variere avhengig av hvilken telefonavtale du har. For eksakt pris, sjekk med den lokale telefonleverandøren du benytter.
Det er til god hjelp for oss hvis du har følgende informasjon klar:
- Riktig produktnavn
- Serienummeret til enheten (hvordan du finner serienummeret)
- Operativsystemet som er installert på datamaskinen (hvordan du identifiserer operativsystemet)
- Referansenummeret for tidligere kontakt med kundestøtten vår
Alternativ metode: E-post
Gjennomsnittlig tid til svar:
Generell/teknisk støtte: 3–5 virkedager
Canon-butikk: 2–4 arbeidstimer
Anbefalt alternativ metode: Chat
Gjennomsnittlig tid til svar:
Avhengig av tilgjengelighet for agenter
Mandag til fredag 09.00–17.00
Kontakt oss
Basert på spørsmålet ditt anbefaler vi at du kontakter oss via livechat. Du finner også alternative kontaktmuligheter nederst på siden.
Det er til god hjelp for oss hvis du har følgende informasjon klar:
- Riktig produktnavn
- Serienummeret til enheten ( slik finner du serienummeret )
- Operativsystemet som er installert på datamaskinen ( slik identifiserer du operativsystemet )
- Referansenummeret for tidligere kontakt med kundestøtten vår
Alternativ metode: E-post
Gjennomsnittlig tid til svar:
Generell/teknisk støtte: 3–5 virkedager
Canon-butikk: 2–4 arbeidstimer
Anbefalt alternativ metode: Ring oss
Gjennomsnittlig svartid: 90 sekunder
Åpningstider:
Mandag til fredag 09.00–17.00
Takk
Spørsmålet ditt er sendt til Canons kundestøtte.
Du mottar snart en automatisk e-post for å bekrefte at forespørselen har blitt mottatt, og en kundemedarbeider forsøker å svare innen 1-2 virkedager.
Det kan hende noen Internett-leverandører (ISPer) blokkerer svar i den tro at de er uønsket e-post. Vi anbefaler at du legger til donotreply@canon-europe.com i adresseboken for å være sikker på at du mottar svar på forespørselen din.
Hvis du ikke får svar innen 1-2 virkedager, ber vi deg om å se om du kan ha mottatt meldingen i en relatert mappe som søppelpost, useriøs e-post eller papirkurven.
Det kan hende noen Internett-leverandører (ISPer) blokkerer svar i den tro at de er uønsket e-post. Vi anbefaler at du legger til donotreply@canon-europe.com i adresseboken din for å være sikker på at du mottar svar på forespørselen din.
Hvis du ikke få svar innen 1-2 virkedager, ber vi deg om å se om du kan ha mottatt meldingen i en relatert mappe som søppelpost, useriøs e-post eller papirkurven.
Slutten av levetiden
Alternativ metode: E-post
Gjennomsnittlig tid til svar:
Generell/teknisk støtte: 3–5 virkedager
Canon-butikk: 2–4 arbeidstimer
Anbefalt alternativ metode: Ring oss
Gjennomsnittlig svartid: 90 sekunder
Åpningstider:
Mandag til fredag 09.00–17.00
Anbefalt alternativ metode: Chat
Gjennomsnittlig tid til svar:
Avhengig av tilgjengelighet for agenter
Mandag til fredag 09.00–17.00
Reparasjon eller bytte på stedet
Produktet ditt kan være kvalifisert for reparasjon eller bytte på stedet. Kontakt oss via en av metodene nedenfor for å finne ut mer.
Alternativ metode: E-post
Gjennomsnittlig tid til svar:
Generell/teknisk støtte: 3–5 virkedager
Canon-butikk: 2–4 arbeidstimer
Anbefalt alternativ metode: Ring oss
Gjennomsnittlig svartid: 90 sekunder
Åpningstider:
Mandag til fredag 09.00–17.00
Anbefalt alternativ metode: Chat
Gjennomsnittlig tid til svar:
Avhengig av tilgjengelighet for agenter
Mandag til fredag 09.00–17.00
Kontakt oss
Kan du, basert på det valgte produktet ditt, kontakte kundestøtteteamet vårt ved hjelp av en av metodene nedenfor, slik at vi kan gi deg ytterligere hjelp.
Alternativ metode: E-post
Gjennomsnittlig tid til svar:
Generell/teknisk støtte: 3–5 virkedager
Canon-butikk: 2–4 arbeidstimer
Anbefalt alternativ metode: Ring oss
Gjennomsnittlig svartid: 90 sekunder
Åpningstider:
Mandag til fredag 09.00–17.00
Anbefalt alternativ metode: Chat
Gjennomsnittlig tid til svar:
Avhengig av tilgjengelighet for agenter
Mandag til fredag 09.00–17.00
Sjekk status på en forespørsel
Sjekk statusen til støtte-, service- eller reparasjonsforespørselen din