Hvordan kan vi hjelpe deg?
Vi kan hjelpe deg med å svare på spørsmål, løse problemer og peke deg i riktig retning hvis du trenger en reparasjon.
Hvordan kan vi hjelpe deg?
Velg et alternativ nedenfor for å få hjelpen du leter etter.
Kontroller statusen på et tilbakebetalingskrav
Vi gjenkjenner ikke dette kravnummeret.
Kontroller at kravnummeret du har angitt, er riktig. Hvis du vil ha ytterligere informasjon, kan du kontakte oss per e-post på cashback@claim-lookup.com eller per telefon på +47 23 50 01 43.
Klikk nedenfor for å se gjennom profilen din og oppdatere opplysningene dine:
Informasjon om garantien
Forhandlere
Bedriftskonto
En bedriftskonto er åpen for alle enkeltpersoner som er registrert som en bedrift, eller for et selskap som bruker Canon-utstyr.
Avtal en reparasjon
Problem med at skriver slår seg av
MAXIFY iB4040 | MAXIFY iB4050 | MAXIFY MB2040 | MAXIFY MB2050 |
MAXIFY MB2340 | MAXIFY MB2350 | MAXIFY MB5040 | MAXIFY MB5050 |
MAXIFY MB5340 | MAXIFY MB5350 | PIXMA MG6640 | PIXMA MG6650 |
PIXMA MG7540 | PIXMA MG7550 | PIXMA MX494 | PIXMA MX495 |
PIXMA E484 | PIXMA iP110 |
Dette oppstod fordi de berørte skriverne får tilgang til en tredjepartsserver via Internett når skriveren slås på. 30. mai og i dagene etter økte mengden av data som ble returnert fra tredjepartsserveren.
Skriveren kunne ikke behandle den økte datamengden og slo seg derfor av umiddelbart etter at den ble slått på. Avhengig av modellen slo skriveren seg av og på igjen gjentatte ganger.
7. juni 2022 ble mengden data som returneres av tredjepartsserveren, endret til en mengde den berørte skriveren kan behandle. Som et resultat av dette slås de berørte skriverne nå på og fungerer som de skal.
Fastvaren med den rettede databehandlingskontrollen er lansert som en forberedelse til fremtidige endringer i Internett-miljøet.
Det anbefales at skriverens fastvare oppdateres til den nyeste versjonen.
Skriverens fastvare kan oppdateres via nettverket ved hjelp av selve enheten, eller ved hjelp av Updater-verktøyet som kan lastes ned fra fastvarefanen for produktet. Velg en av metodene for å oppdatere fastvaren for produktet nedenfor.
Kontakt oss
La oss starte med å identifisere produktet
Avtal en reparasjon
Målet vårt er å gi deg den beste og mest effektive servicen når du trenger reparasjoner og service. Derfor har vi nylig gjennomført et program for å modernisere og introdusere nye systemer av høy kvalitet i Canons profesjonelle servicesentre.
Vi er i ferd med å gå over til dette nye systemet, og det kan derfor ta litt lengre tid enn vanlig å få besvart forespørsler. Vi anbefaler at du utsetter sending av produktet under overgangsperioden hvis forespørselen ikke haster.
Vi er forpliktet til å sikre at service- og reparasjonsforespørsler blir fullført så snart som mulig, og vi vil gjerne takke deg for tålmodigheten du viser mens vi jobber oss gjennom denne overgangen.
Kom tilbake til denne siden for å få mer informasjon. Vi setter virkelig pris på din forståelse og ditt samarbeid under overgangsperioden, og vi gjør det vi kan for at denne prosessen skal bli så sømløs som mulig.
Hvis du trenger umiddelbar støtte eller er bekymret for saken din, er støtteteamet vårt alltid tilgjengelig. Ta kontakt med oss.
Avtal service
Finn ut mer om tjenestene vi tilbyr, og velg deretter produktet ditt nedenfor for å starte serviceforespørselen.
Merk:Tjenestene er bare tilgjengelige for utvalgte kameraer, objektiver og videoprodukter.
Vedlikehold
Hold utstyret i topp stand med et utvalg av vedlikeholdspakker, inkludert rengjøring, kontroll og justeringer.
Oppgraderinger
Forbedre ytelse til utvalgte EOS-, Cinema EOS- og XA-/XF-kameraer fra Canon for å fange inn mer spennende historier.
Skriverfeilkoder
La oss starte med å identifisere produktet
Kamerafeilkoder
La oss starte med å identifisere produktet
Canon-butikk
La oss starte med å identifisere produktet
Spørsmålet ditt
Bruk skjemaet nedenfor til å spisse inn hva forespørselen din gjelder
Canon-butikk
Velg fra alternativene nedenfor for å spisse inn hva forespørselen din gjelder