Canon Professional Service Center
Informasjon om behandlingstid
Vi har mange forespørsler, så for øyeblikket har vi noen forsinkelser på reparasjon og service, og det er ingen fast behandlingstid (med unntak av CPS-kundene våre).
Forespørsler tar i gjennomsnitt 3 uker eller mer, avhengig av tilgjengelighet for deler eller tekniker.
Hvis serviceforespørselen ikke haster (dvs. ingen feil), anbefaler vi derfor at du vurderer å utsette innsendingen av produktet.
Vi ønsker å forsikre deg om at Canon Professional-service / Factory-servicesentere benytter alle tilgjengelige ressurser og iverksetter nødvendige tiltak for å løse eventuelle forstyrrelser så raskt som mulig.
Vi er forpliktet til å sikre at service- og reparasjonsforespørsler blir fullført så snart som mulig, og vi vil gjerne takke deg for tålmodigheten du viser mens vi jobber oss gjennom denne forstyrrelsen.
Kom tilbake til denne siden for å få mer informasjon. Hvis du trenger umiddelbar støtte eller er bekymret for saken din, er støtteteamet vårt alltid tilgjengelig. Ta kontakt med oss.
Hva er et Canon Professional Service Centre?
Tjenester vi tilbyr
Service og reparasjon
Service- og reparasjonspriser, -prosess og -skjema. Les om service- og reparasjonsprosessen vår før du sender produktet til service og reparasjon.
Vedlikehold
Hold utstyret i topp stand med et utvalg av vedlikeholdspakker, inkludert rengjøring, kontroll og justeringer.
Oppgraderinger
Forbedre ytelse til utvalgte EOS-, Cinema EOS- og XA-/XF-kameraer fra Canon for å fange inn mer spennende historier.
Express
Hvis du har det travelt, tilbyr vi rengjøring av sensoren mens du venter, og raskere service.
Garanti
Garantivilkår, vanlige spørsmål og kontaktinformasjon for garanti.
Produkter vi dekker
Canon Professional Service Centre håndterer en rekke Canon-produkter, for eksempel:
- Kameraer og objektiver (EOS, IXUS, PowerShot)
- Videokameraer og objektiver (Cinema EOS-, LEGRIA-, XA-/XF-/ME-serien)
- Filmobjektiver
- Pro-skjermer
- Fjernstyrt PTZ
- Kikkerter
- Projektorer
- Andre produkter (Zoemini, kalkulatorer, presentatører osv.)
Vær oppmerksom på at vi kanskje ikke tilbyr visse tjenester for enkelte produkter, for eksempel hvis reservedeler ikke lenger er tilgjengelige for dem.
Kontakt oss
Canon Professional Service Center
Krokslätts Fabriker 16,
431 37
Mölndal – Veibeskrivelse
Tel: +46 8 519 923 69
Mail: psc.service@canon.se
Bare for service- og reparasjonsrelaterte problemer. Gå til nettstedet vårt for kundestøtte hvis du har andre spørsmål.
Åpningstider:
Mandag til torsdag: 00.00–16.00
Fredag: 09.00–15.00
Stengt på helligdager.
Vilkår og betingelser
Før du sender produktet til et Canon Professional-servicesenter, må du lese vilkår for service og reparasjon.
Før du låner et produkt fra oss, må du lese lånevilkårene.
Du kan også ha interesse av ...
Kontakt oss
Kontakt oss for å få støtte via telefon eller e-post
Reparasjon
Finn et verksted og annen nyttig informasjon om reparasjonsprosessen
Resirkulering
Lær mer om Canons resirkuleringsprogram for kassetter
Canon-konto
Registrer produktet ditt, og administrer Canon-kontoen din